اهلا ومرحبا بكم فى شبكة الزلزال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم فى شبكة الزلزال

::شبكة الـزلـزال :: Powered by vBulletin

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و Empty
مُساهمةموضوع: هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و   هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 21, 2006 4:51 pm

[هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و 59 "]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته[/size] قبل ما اقول اي شيء اعرفك بنفسي انا يا جماعه هكرز مبتداء وسبب تفكيري في تعلم الهكرز ودخولي في عالم الااختراق هو شيء واحد ان جهازي اخترق من قبل شاب يهودي استطاع ان يخدعني بحيله زكيه مع انه كان بيتكلم عربي كويس جدا بس عرف يسيطر علي جهازي ويدمر جميع ملفاتي غير الملفات الي سرقها من حاسوبي انا صدقوني مش مهم عندي الجهاز بتاعي في ستين داهيه بس المشكله الااكبر في حديثه معايا اثناء اختراقه لحسوبي الشاب اليهودي ده يا جماعه قالي كلمه عمري ما هنساها ؟قالي ايه شعورك الاان ايها العربي وانت وحاسوبك ازلااء بين يدي واستطيع تدميره في اي لحظه ابغاها طبعا انا كنت ساكت مكنتش عارف اتصرف لااني مكنتش عارف يعني ايه هكرز واختراق بس ربنا ارسلي الي عرفني وقولت لاازم اخد حقي وفي مثل يا جماعه بيقول ايه لو فيكم حد مصري هيعرفه ؟؟وهو ان اخدان الحق حرفه وصنعه المهم متزعلوش اني بحكي وبطول بس ارجوا تكملة القراءه لتعرفوا انا ازاي بخترق الااجهزه انا هتكلم معاكم بالعاميه او بمعني اصح بالبلدي انا بصراحه دوخت ولفيت في المواقع والمنتديات واشتركت في اكتر من 20 موقع عشان اتعلم الااختراق وباي وسيله بصراحه لم اجد اي موقع يعطيني برنامج قوي ومفيد في الااختراق جربت جميع البرامج المشهوره الساب سوفن والبلورات بجميع اصداراتهم كلهم مجبوش نتيجه لاانهم مكشوفين من جميع انواع المكافحة للفيروسات قولت اجرب التشفير زي ما الرجاله القراصنه بيعملوا بردو مفيش نتيجه المهم دوخت وزهئت والي بستفاده اني بغير وندوز كل يوم بسبب التجارب طبعا يا جماعه انت لو عندك اي برنامج مهماا كان وحبيت تجربه علي نفسك هيشتغل وهيجيب نتيجه جباره وهتفرح ولو جربته علي الضحيه هههههههه ما راح ينفع وطبعا لاانك وانت بتجربه علي نفسك بتكون اواثناء ما بتنزل البرنامج علي جهازك بتكون معطل برنامج الحمايه فده بيساعد البرنامج علي اثبات وجوده ويقظته انا بصراحه بعد ما زهئت من التشفير الي مش جايب نتيجه معايا فكرت قولت طيب ليه مخليش الضحيه بنفسه هو الي يعطل برنامج الحمايه وينتظر البرنامج بتاعي بفارغ الصبر هههههههههههههه طبعا انتو كده هتقولو عليا انا مجنون لالالالالا انا مش مجنون انا بتكلم جد والله وبستطيع والحمد الله اجبر الضحيه بتعطيل الاانتي فيرس قبل ارسال السيرفر طبعا بالحيله لاان الشيء الوحيد الي فهمته ان اهم شيء في الااختراق مش البرامج والله لا الطريقه او زكائك هو الي بيساعدك علي الااختراق وهشرح ليكم دلوقتي الطريقه العبيطه الي بخترق بيها اجهزة اليهود مع اني لسه مبتداء وما بفهم شيء بالهكرز الا قليل منه اول شيء يا جماعه بيكون عندي مثلاا برنامج مشهور زي البلورات او السب سوفن طبعا السيرفر بتاعه مش مضمون تشفيره وده انا واثق منه بس لو جربته علي حاسوبك بيشتغل وبيشوف شغله صح هههههه وميزتهم الاوامر الي فيهم حلوه اول شيء بكون ليه سيرفر بكامل الااعدادات ومش هشفره لااني مش عايز وبعد ما اكون سيرفر للبلورات اجيب برنامج تاني اكون ضامن تبليغه علي اميلي لاان البلورات مش ضامن تبليغه بصراحه.. مثلاا برنامج تجسس مثل البرولوجنت ده برنامج جميل واكون ليه سيرفر يبقي كده معايا سيرفر تجسس وسرفر اختراق وبجيب كمان معاهم ملف ديناميكي الملف ده يا جماعه الكل ممكن يجده مع اسطوانة وندوز سيرفز باك 3 حجمه حوالي 1 كيلوا بس جبار انا بستخدمه بقي ليه في الطبخه بتعتي لاان طبعا اغلب برامج التجسس والااختراق بتنشط بعد اعادة التشغيل اقصد الخادم بيتنشط بعد اعادة التشغيل وبيرسل التبليغ ويقولك ان الضحيه اون لااين المف بقي الي وزنه كيلوا ده ميزته بقي ايه انه بيطفي الجهاز اول ما تضغط عليه خلاال 60 ثانيه وبيعطي رساله لللضحيه بتقوله يجب عمل اعادة تشغيل يا رب لحد كده تكونو فاهمين ...؟ المرحله بقي الااخيره والااهم هيا الطعم طبعا دلوقتي انتم بتقولو عليا مجنون عشان كده حجم السيرفر هيكون ضخم جدا هقولكم هو ده الي انا عايزه لااننا هنعمل ايه هنجيب برنامج اي برنامج يكون نادر وجوده والكل بيبحث عنه مثلاا برنامج فتح الكاميرا بدون موافقة صاحبها البرنامج ده موجود طبعا كتير بس نادر لما يكون شغال واكيد الكل جربه.. الجماعه بقي اليهود يموتوا في البرامج هذه عشان الوساخه بتاعتهم وهنقوم بدمج البرنامج ونلغمه بالثلااث سيرفرات الي احنا عملناهم البلورات والتجسس والملف الي بيساعد علي اطفاء الحاسوب لااعادة التشغيل وندمجهم بالبرنامج ونرفعهم علي موقع يعني في النهايه بيكونو رابط لموقع وبكده يبقي انتا نفزت كل شيء ازاي بقي هنرسله للضحيه اليهودي طبعا مش عبيط ناصح ونصاحته هيا الي هتخليه يقبل منك البرنامج الي انتا بترسله اليه علي انه اهداء منك وانه شغال ومضمون مليون الميه وطبعا هو ناصحته هتعرفه ان برنامج زي ده عشان ينزل لاازم يعطل برامج الحمايه عنده لاان برامج الحمايه هتعتبره فيرس وهو بيقتنع بكده وبيقبل منك الرابط وبيحمل البرنامج وبعد ما بيحمله بيبتدي الشغل اول شيء بتظهر رسالة الملف الديناميكي الصغير هيقوله لاابد من اعادة التشغيل وطبعا اليهودي مش هيشك في شيء لاان اغلب البرامج بتطلب اعادة التشغيل بعد التسطيب وهيقتنع اكتر انه فعلاا برنامج شغال وجميل وبعد اعادة التشغيل هيحصل حاجتين اول شيء انت هتروحلك رساله انه اون لااين وعيش اجمل لحظات اختراق اليهودي واتمتع بتدمير حاسوبه والحاجه التانيه ان الغبي هيحاول يجرب البرنامج ههههههههههه ويبقي يقابلني لو عرف يفتح كاميرة حد هههههههههههههههه اما انتا بقي قاعد بتشغل بالكاميرا بتعته زي ما انتا عايز وتصور الغبي اخر لقطات حياته ههههههههههههههههههههه انا اسف جدا طولت عليكم بس صدقوني يا جماعه الطريقه دي جربتها علي كتير من الكلااب وجاب نتيجه معايا ورغم اني مبتداء وفكرتي عبيطه وممله بس هنعمل ايه كل واحد وليه طريقته في الااختراق وقدرت فعلاا اخترق وادمر مجموعة اجهزه لليهود هيا مش كتير بس انا كشخص مبتداء يعتبر ليا انجاااااااز والسلاام عليكم ورحمة الله وبركاته(((((الفيلسوف المصري))))))

http://elzelzal.phpbb9.com

هل تريد ان تخترق اليهود باسهل الوسائل وباي برنامج طيب ادخل و
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-