اهلا ومرحبا بكم فى شبكة الزلزال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم فى شبكة الزلزال

::شبكة الـزلـزال :: Powered by vBulletin

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلمات اغنية فضل شاكر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

كلمات اغنية فضل شاكر Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية فضل شاكر   كلمات اغنية فضل شاكر Icon_minitimeالخميس ديسمبر 28, 2006 8:16 pm

الله اعلم ان كنت بحلم ياااا حبيبى ولا دى الحقيقه وفاضل دقيقه وخلاص حتمشى و تروح وتنسانى كدبت عينى بينك وبينى مش مصدق ان دى النهاية واخر الحكاية حتروح مش راجع ليا تانى.... على عينى تبكى عنيك عينى وانت كده سايبها اه يا نارى دى دموعى بدارى وبقول ده نصيبها لو تيجى مرة بدمعه زى ما انا حسبها تطلع بحلم واقوم منه واشوفك هنا على بالى انك احلى ليالى عمرى ما نستها من غيرك بحياتى من غيرك كده نهيتها لو تيجى تعد معايا كام دمعه بكتها تعرف بجد غلاوتك ايه فى قلبى انا ......... على عينى تبكى عنيك عينى وانت كده سايبها اه يا نارى دى دموعى بدارى وبقول ده نصيبها لو تيجى مرة بدمعه زى ما انا حسبها تطلع بحلم واقوم منه واشوفك هنا على بالى انك احلى ليالى عمرى ما نستها من غيرك بحياتى من غيرك كده نهيتها لو تيجى تعد معايا كام دمعه بكتها تعرف بجد غلاوتك ايه فى قلبى انا ......... الله اعلم ان كنت بحلم ياااا حبيبى ولا دى الحقيقه وفاضل دقيقه وخلاص حتمشى و تروح وتنسانى كدبت عينى بينك وبينى مش مصدق ان دى النهاية واخر الحكاية حتروح مش راجع ليا تانى....الله اعلم ان كنت بحلم ياااا حبيبى ولا دى الحقيقه وفاضل دقيقه وخلاص............

http://elzelzal.phpbb9.com

كلمات اغنية فضل شاكر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-